Kızlar ben dün acile girmiştim kasıklarım da ve belim de ağrı vardı. Sonra ultrason da herhangi bi sorun çıkmadı vajinal muayene etti lekelenme oldu. Artmadığı sürece normal olacağını söylediler. Daha sonra nst de bebeğin hareketleri düzensiz çıkınca serum verip tekrar nst çektiler bebek düzenli hareket ediyor artık bi sorun olursa tekrar gel dediler. Sabah uyandığında hala hafif olsa lekelenme devam ediyordu sizce bu normal mi yoksa gitmeli miyim. (35+4)