Yaa bende çok çekiniyorum. Öncesinde covid olduğum için 6 ay süreyi bekledim tam bana aşı hakkı geldi hamile olduğumu öğrendim. Simdi 15 haftalığız zaten midem falan yeni yeni toparladi bir de aşıyla kötülerim diye korkuyorum bir yandan asisisz olmakta korkutuyor birinden tekrar gelir ne yaparım diye mümkün oldukça evden çıkmıyorum ama eşim hergun ise gidip geliyor haliyle . Bakalım bu hafta doktoruma danışcam