. İkiz istemediğim için doktor izin verse de en başından beri tek embriyo transferi tercih ettim. Dondurulmuş tek embriyo transferi ile hamile kaldım. 5AA kalitesindeydi. Daha önce 2 defa daha 5AA kalitesinde dondurulmuş tek embriyo transferi yapılmıştı ama tutmamıştı. Kısmet üçüncüyeymiş.
Yalnız 8. hafta kontrolümde ikinci bir kese olma ihtimali taşıyan bir karartı gördü doktor. Doktorun ultrason cihazı epey eski olduğu için tam görüntü alamadı. Ben de doktroumu değiştirdim. Yarın iyi bir doktora görünüp işin aslı astarı neymiş öğreneceğim. Bu işler gerçekten biraz şans işi ama karar bana kalacak olsa, ben hiç istemiyorum ikiz gebelik yaşamayı.