Handenurrr Arkadaşlar merhabalar , bebeklerinin için hangi deterjan bez şampuan pişik kremi yani kısacası neler kullanıyorsunuz ve hangilerini tavsiye edersiniz , kafam çok karışık bu konuda
birkizbirerkekannesi Handenurrr Kızımın doktoru şampuan olarak en iyisi sebamed demişti. 1 yaşına kadar sebamed kullandım. Kısmetse oğlum olacak onada sebamed aldım. Pişik kremi bir çok şeyi denemiştim ama en iyisi desitin oldu yada kızıma iyi geldi gerci cogu arkadaşıma önermiştim hepsi memnun kaldı. Yine 1 yaşına kadar prima kullanmıştık sonrasında sleepy ile devam ettik memnun kaldık. Simdi oğlum içinde hem ıslak mendil hem bez olarak sleepy aldık. Deterjan olarak babyme aldım. Aklıma gelenler bunlar 😊
Birgul Handenurrr deterjan olarak uny baby kullanıyorum memnunum, şampuan olarak mustela pişik kremi de aynı şekilde ama sudocrem de iyiymiş kullanan arkadaşlarım var. Bez olarak sleepy ile başladım onunla devam ediyorum memnun ☺️
Sedkya Ben çok araştırdım bebeğe en zararsız olanları sectim. Yumuşatıcı ve toz sabun İÇİN dalin sectim mükemmel kokuyor. Pişik kremi ve şampuan İÇİN kesinlikle mustela. Eğer küvet takımı almadıysan katlanabilir olanlar bence çok kullanışlı onu kesin tavsiye ederim. Bebek için yatağına alez almayı unutma ne olur olmaz kusar çişi dışarı çıkar yatağın batmasın. Kafan karışmasın herseyi deneyimleyerek zaten bulursun. Ben bezi sleepy tercih ettim ıslak mendilde sleepyin yenidoğanını aldım hem alkolsüz hem kalın kokusuz benden tavsiyeler bu kadar