Dün gece mecburi sezeryan yaptım geceden beri annem sütün yok sütün gelmiyor meme de süt yok ki gelsin boyna bu çocuk aç ama sütü yok bebek emmiyor söyleme diyorum inadına devam ediyor papağan gibi eşim göğüs pompası almış gelmiş deneyelim diye ucundan azcık geliyor geliyor kapalı demekki ucu dedi eşim annemde ne gelmesi hani ben bişey görmüyorum memede süt yok gelecek olsa gelir şarıl şarıl akması lazım akmıyor diyor 🤬🤬😭😭😭bende biliyorum sütümün olmadığını da geleceği varsa da gelmiyor İşte böyle yaparak hemşireye gitmiş söylemiş annem sütü yok mama alalım diye bebeğin kan şekeri gayet iyi eğer yeterli gelmeseydi düşük olurdu kendi kendinize iş yapmayın demiş hemşire