Cicilibicili annesinin_beybisi ben de bu üslubunuzu hiç beğenmedim mesela keşke kendimizi ifade etmenin daha güzel yollarını bulabilsek. Forum hala bakında sabitteki postu okursanız sebebi anlatılmış
annesinin_beybisi Cicilibicili ben üslubumda hiçbir anormallik göremedim hakaret yok kötü bir söz yok forumun yeni halinden bahsetmisim ve yazdiklarim da gayet doğru bunun üslupla ne alakası var
incisu Cicilibicili aynen katılıyorum kimse bakmadan böyle yeni yeni postlar açılıyor bakım devam ediyor deniliyor hala anlamakta güçlük çekiliyor
Cicilibicili annesinin_beybisi ‘‘ne kadar da bohem 😶’’ cümlesi size normal geliyorsa birşey diyemeyeceğim ☺️
annesinin_beybisi incisu forumun bakımda olduğunu biliyorum ama eğer forum bu sekilde kalicaksa yani kategori olmadan öyle bir düşünceleri varsa vazgeçsinler diye bu postu actm aslında 😃
Teusa Ben de zırt pırt çıkan reklamlara ayar oluyorum tam bir şey okuyacağım. Sinirlerim bozuluyor ya.