Merhaba sevgili anneler, ben rahmimdeki perde nedeniyle geçen yıl Aralık ayında histeroskopi geçirdim. Operasyonu yapan doktor normal doğum yapamayacağımı sezaryen olmam gerektiğini söyledi fakat şöyle bir durum var bu doktor biraz sezaryen yanlısı. Başka doktorlara danıştığımda kimi normal doğum yapabileceğimi kimi risk almamam gerektiğini söylüyor. Şu an hamileyim Allah nasip ederse Mart ayında doğum yapacağım. Aranızda bu operasyonu geçirip normal doğuran yada çevresinde bu durumu yaşayan var mı acaba?