sevgitekes Happy kidste gördüm Pazartesi günü muayene olmaya gitsem Kalp atışını duyabilir miyim ben hamile olduğumu bilmeden aşı olduğum için Endişelerim var keseyi görmeye de gitmedim burada bir bayanın yazdıkları kafama takıldı benim gibi bilmeden aşı olmuş hamileliği doktora gitmiş ne kese görülmüş ne kalp atışı Beta değeri de gayet iyiymiş 10 gün önce 234 tü değerim 4+3 te
Babydream sevgitekes hala aşı olmadım aşı karşıtı değilim bende ama çocuk planladığımız için bende erteliyorum bakalım nolucak
gunesveguney sevgitekes ben 6+0 da 5100 beta değeriyle sadece ufacıkkk keseyi gördüm içi boştu 10 gün sonra 8. Haftaya doğru gittiğimde kalp atışı gördük onu da alttan anca gördük yani.Boluna evham yapma bence doğru da olabilir aşıdan da olabilir ama aşı olmasa bahane ne olacaktı acaba çok merak ediyorum kalkıp aşıyı savunmayacağım herkes kendi bilir ama nasip diye bakılsa keşke olaylara.Bi önceki gebeliğim kimyasal oldu yerimden kalkmadım hareket etmedim çok üstüne düşüp dikkat ettim ama nasip olmadı yaşamadı. Sonra kendiliğimden hamile kalmışım haberim yok hamileyken tüm evin perdelerini uzana uzana astım cam sildim 2 defa merdivenlerden 19 lt su damacanası taşıdım neler yaptım ama haberim yoktu rabbim korumuş yiyecek ekmeği varmış demekki hiçbişey olmadı.Bebeğim kalp hastası doğunca bir çok ameliyattan geçecek ama genetikler temiz hormonal sıkıntı yok hiçbir şey yok ama olacağı varsa oluyor işte.3 ay öncesinde aşı önerilmiyordu evet ama olup hiçbişey olmayan da var herkesin kısmeti farklı endişe etme strese sokma kendini.6+1 de alttan gören arkadaşım da var ama ben gibi göremeyen de var 8. Haftaya kadar yolu var zaten yine de git için rahat etsin ama olurda göremezse stres yapma ben gibi hemen görünmeyedebiliyor
MeyraRana sevgitekes aşının bebeğe etki yapıp yapmadığını bilmiyorlar yeni olduğu için ben 6 haftalık Ken oldum gebe olduğumu bilmyrdm doktor 6 haftalık 3 günlük hamilesin demişti kalp atışı dinletmiyor genellikle ben 10 ncu haftada bi daha gittim yine dinletmediler ama sağlıklı kalbi atıyor dediler folikasit verdiler. Aşı konusundada biz bilmeyiz bebeğe etkisini dediler.
caganin_annesi Bende ilk ay hamile olduğumu bilmiyorken aşı oldum şu an 12 haftaligim bebeğim gayet iyi doktorumda sıkıntı olmaz ilk ay bebek kendini korur dedi.
Nayhan Ben 6.haftada sadece keseyi görebilmiştim 7. Haftada kalp atışını dinlemiştik. Bence 1 hafta daha bekleyip öyle gidin doktora.