esrashn Anneler yenidoğan için bebek bezi önerilerinizi alabilir miyim ? 29+4 haftalık hamileyim bebek bezi konusunda önerebilecekleriniz nelerdir ? Kaç paket alınmalı 😊
Yagmur00 esrashn dur bende senle beklıyım 🙈sankı herseyımi aldım bi bez kalmıs gıbı yapıyorum 🥰aslında ortada hıc bısey yok🥰🥰🙈
OOzge25 esrashn bende 29+5 haftalık hamileyim 👶🏻 Prima premium care aldım. 1 tane 70 li paket, 2 tane de 43 lü paket aldım. Toplamda 156 tane 1 numara var. Stok yapmayı da çok düşünmüyorum diğer numaraları için
Busramnida esrashn Sleppy 1 numaradan 2 paket almayı düşünüyorum stok yapmaya gerek yok bulunmayan bir şey de değil 😂
Sedapolat Busramnida kesinlikle katılıyorum ben 3 paket aldım 40 adet var içinde yeter iki numaraya geçer artık o bitince de sanırım elimde kalacağına bitince alırım daha iyi 😂
ikiprensesannesii esrashn stok cok yapmayin 1 numara cok kullanilmiyo bazi bebekler hemen toparlaniyo cnku benim bu 2. Gebeligim trendyol indirimindeyken 210 lu 2 numara aldim daha raht oluyor 2 numara sleppy kullaniyorum ilk gebeligimde kullandim hc sorun yasamadim pişik gecirme vs yapmadi
Mertttarden ikiprensesannesii ben de dediğiniz gibi öneriler üzerine 210 lu 2 numara sleepy aldım ilk etap için. Peki merak ettiğim hepsi bitene kadar kullanılabilecek mi acaba . Elimizde kalmaz değil mi
Minikmucizemmm esrashn ben oğlumda ilk prima ile başlamıştım çok ince geldi bana sürekli üstüne geçiyordu sonra sleepy geçtik çok güzel 2 senedir onu kullanıyorum şimdi kızıma da sleepy 1 numara aldım 80 adet stoklu almadım sonra duruma göre alırım yine
Buket_dadas Kızlarrrr molfix miydi deydi o nasıl sizce yada can bebe vs o bebekler icin iymiydi nasıl kulananlar varmı memnun kalanlar
IzmirliBurcu Doğumdan beridir molfix kullanıyorum, 2 numara ile başladım. 4 aylık olmak üzere bebeğim, çok memnunum tavsiye ederim.
Umudayolculuk36 esrashn aynı haftadan seşau29+3 bende sleepy düşünüyorum olmmazsa memnun olmZsan baby turco oda olmazsa prima pahalı ama 🙂🙂🙂 numarada 1 ve 2alacağım
SenaHifa esrashn ben 1 paket prima almıştım başka almadım belki pişik olur vs diye şimdi molfix kullanıyorum memnunum 😊
Dilekcnkn esrashn Ben prima Premium care aldım 1 numara 70 adet birde prima aktif bebek 2 numara 39 adet öyle uyguna denk geldikçe alacağım😂
Buket_dadas Yagmur00 kac haftalık oldu 34 de girdimi senin ki benim 24+2 oldu😁hala eşimin cebinden bir kac kurus atmasını bekleyen meeen ne yapacam diye düsünüp düşünüp duruyorum😂😂😂🙈
Yagmur00 esrashn aynen oyle ne nedır ne alınır nasıl olur anneme soruyorum kızım 29 yıl once yı htrlmıyorıö dıyo ıste bizde burdan ogrenme ye çalışıyorum