Orange dün öğrendim çatı muayenem vardı. Normal doğum yapabilirsin 1,5 cm açıklığın var dedi ama ben parmaklarını içimde çevirirken kendimi çok kastım kendini kasmamalısın dedi bu şekilde doğumun zor olur dedi. Ultrason da da bebeğin kafa çapı büyük çıktı. Doğumu tetikle fazla geç kalma dedi.