Civcivvmomss 12. Haftadan itibaren lierac kullanmaya başladım , 26. Haftamdayım karnımda hiçbir çatlak oluşmadı henüz ama iç bacakta ve göğüslerimde çatlaklar var , arada üşenip 2 günde bir kullandım, birazda genetik gibi bu çatlak durumu. Lierac güzel bir krem çatlakların üzerine sürdüğünde çatlak görünümünü hafifletiyor sıkılaştırıyor sanki , benim gibi yapmayıp günde iki kere kullanırsan belki çatlakları engellemede de daha etkili olabilir 🤔 bio oil de alıp deneyeceğim bu haftadan itibaren bakalım umarım o daha etkilidir