Elifmst19 doktoruna git hemen kuzu seni üzmek istemem ama benim ilk gebeliğimde dört gün kahverengi leke geldi hastaneye gittim Rahime tutundurucu iğne vurdular ilaç verdiler aslında işe yarayan bir şey sonra istirahat ile geçebiliyor ama bana iğneyi yanlış vurdukları İÇİN kalçamda yap bezesi gibi toparlanmış ve vücuduma yayılmamış ertesi günde kan geldi ve düşük yaptım 🥺