Rmeysa5959 daha dün böyle post açıldı,çok güzel yorumlar yapıldı oraya bak diycem canım ama arama yeri kaldırılmış bakamazsin🤦 kilonu boyunu da yaz istersen ona göre cevaplandırilir. Ben burda okuduklarimdan yola çıkıp 66 kilo 165 boya L Alicam. Lastikli olduğu için çok bol gelmiyormus. Sezeryan olacağım için siksin istemiyorum.