Selam guzel anneler
10 lu hastane cikisi aldim bide aksam uzeri soyle isimli bi tulum giydirip (sirtinda yazili olan) resim cekmek istiyorum boyle zibinli battaniyeli 10 lu isimli yaptirmak istemiyorum tek tulumu ve sapkasinda olabilir 2 li 3 lu eldivenli vs hadi 5 li olsun varmi yaptiraniniz nerede ne kadara yaptirdiniz acaba