Sadece down değil diğer sendromlar içinde dusunmelisin
En azından kendini psikolojik olarak buna hazirlarsin.
Bazı sendromlar da vücudunda kitleyle doğan bebekler varmış sendrom isimlerini hatırlamıyorum şuan
Yada bazı sendromlar da doğan bebekler sadece beş gün bir hafta yaşamış.down sendromu diye sigilastirmamak lazım bence.
Tabi burda okuduğum kadarıyla bazı doktorlar işi paraya döktüğü için yada isguzarliklarindan insanların psikolojiaini bozuyor.mesela kadının düşük risk herşey normal yinede üçlü yaptır dörtlü yaptır diyo bunun hesabını bizde yapabiliriz ama yinede doktora bel bagliyorsun.ben yaptırdım düşük risk çıktı şimdi üçlü dörtlü yaptırmanın ne mantığı var.bence bu kesinlikle doktorun size verdiği güven ve iletişimle alakalı.