17+5 haftadayım, ergenliğimde bile sivilce çıkmayan alnımda isilik isilik sivilceler doldu. Boynum, yanaklarım.. yüzümün her yeri minik minik sivilce doldu. Bazılarıyla oynadım, iz yaptım :( öyle her ürünü alıp kullanmak da istemiyorum. Kaçıncı haftada geçer bu iş anneler? :( kaliteli eczane markası sabun temizleyici öneriniz var mi? Normalde cildim hiç böyle değildi.