Hayırlı uğurlu olsun.. Ben de sürpriz yapmıştım eşime. Kutu aldım içine bebeğinizin ağzından bir mektup üstüne mavi patik ve pembe emzik koydum. En üstte görünür şekilde de gebelik testini koymuştum.. Sonra mumları ortasına o kutuyu koyup eşimi çağırdım ve ben videoya alıyordum o sırada. Açtı ve hayatının şokunu yaşadı. İkimizde çok ağladık ve hala o videoyu aaçıp izleriz. Şuan oğlum 3.5 aylık yanımızda ama o anı cok farklı🥰 belki sizede fikir olur