Nurbursa Kızlar yetişin 5 ay oldum ama aşırı gastritten sürekli yoğun geğirme ve yanma var midemde. Gaviscon içebilirsin dedi doktorum ama o da bazen kâr etmiyor. Faydasını gördügünüz bi yiyecek içecek yada farklı bişe varmı
Zeynpaysimannesi Nurbursa bende gaviscon kullanıyorum bazenleri de soğuk sade soda içiyorum o da rahatlatıyor
sudamlasi Nurbursa bende gastritliyim 14 yaşımdan beri...bunun çaresi senin elinde az az sık sık Yemen lazım ve bahartalardan acılardan uzak durman lazım.
masisi Sade soda tüket canım ve zeytin portakal fasulye nohut mercimek simit poğaça hepsinden uzak duruyorum