Zehra0407 Kızlar merhaba. Bugün iğneyi vurulalı 14 güm oldu. Dün gece test yapayim dedim. Hic bir sey çıkmadı. Henüz adetime 5 gün var. Simdi negatif mi olmamismidir sizce. Yoksa adetim geçince tekrar yapayim mi test. Başına böyle bir şey gelen oldu mu?
kartanesi02 Zehra0407 ben adetime 1 gün kala yapmıştım çok silik bi çizgi çıkmıştı sonrasında hemen kan verdim o şekil öğrendim çok erken yapma o süreç insanı çok yoruyor sabırla bekle Rabbim gönlündekini nasip eder inşallah 😊
Arfe Zehra0407 kişiden kişiye degısıyor dedıler cnm benım 9. Gün cıkmıstı teste 13.gün kanda cıkmıstı şimdi 28 haftalık olduk bile 🥰 direk kan ver derım cünki doktorum 12.günden sonra kesın cevabı alırsın demsıtı