Kızlar 5 haftalık hamıleyım .düşük rıskımde var .eşime annemlerr gıdeyım bıraz bana bakarşar dedım ama ıstemedı sonra gıt kafan dagılır o zaman dedı bende ben kafa dagıtmak ıcın gotmıyorum dedım .en basta tartısmamızda esımın ılk evlılıgınden cocukları ben cocukları annesıne yada halasına bırakmasını ıstedım haftasonu olsada .kızı 10 oglu13 kızı yatılı okuyor hafta sonu gelıyor ama suyunu bıle benden ıster .Belım agırıuor kalkamıyorum zornyuruuorum esıme soluyorum yapamıyorum dıye ben yaparım dıuor ama yapmıyor . Esıme cocukları bırak dedıdgımdede bana diyor sen cocukları benden sokaga atmamı ısteme onlar benm cnmm bu evden kım gıtmek ısterse o gıder .annene sen gıtmek ıstıyorsanda benden senı aramamı bekleme vs bole bana sacma sapan ıtamlarda bulunuyot sımdı benle konusmuyor .agrım olsa yuzume bakmıyor karnımdakı onun canı degıl sankı. Artık bu anlayıssızlıgı canıma tak ettı.evlendıgımın ılkngunu cocukları boynuma attılar sustum ama sımdı benm ıhtıyacım var dıblenmem lazım kımse anlayıs gostermıyor