Bende buraya ne zaman dogurcam diye post atardım ta ki 8 Ekim saat 22.00 a kadar o saatte düzenli kasilmalarim başlamıştı ama ben doğum kasılmalarını nasil olduğunu bilmediğim için yalancı kasılmalar zannettim hatta buraya yazmıstım 4 dk da bir 45 sn süren kasilmalarim vardı ben doguma 4 gün kala günde 2 fincan ahududu yaprağı çayı içiyordum 38. Haftadan sonra günlük en az 3 hurma yiyordum bence onların cok faydası oldu ara sıra merdiven inip çıkıyordum ama her gün değil son 1 hafta günde en az 10 defa squat yaptim gel gelelim doğum vaktine saat 22.00 de başladı ben ağrılarını saat gece 1 e kadar evde çektim sıcak duş aldım gecmedi ben tekrar 1 fincan ahududu çayı içtim wc ye gittiğim de pembesi bir leke gördüm ve doğumunun başladığını anladim o zaman anladım agrilarimin doğum sancısı olduğunu eşimi uyandırdım saat gece 2 hastaneye gittik muayene ettiklerin 5 cm acilmam vardı dogumhaneye geçinceye kadar 8 cm oldu ebe cok sasirdi ne yaptınız bu kadar acilman olmuş dedi bana sancin geldikçe ikin dedi sancim geldikçe ikindim ama asla bağırmadim ve 9 ekim gece saat 4 te bebeğim dogdu👶🏻 dıştan 3 tane dikisim var sadece ve kesi de attilar tabiki . ebe cok memnun kaldı baya tebrik etti beni size tavsiyem sadece kulağınız ebe de olsun onu dinleyin aksi bisey yapmayın ki hemencecik kurtulun benim doğum hikayem boyleydi rabbim olmayanlara da bu güzel duyguyu yaşatsın herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin insaAllah .❤