Kızlar biz eşimle 7 yıldır beraberiz ve 2 ay önce evlendik. Kayinvalidem beni eşime oldum olası yakıştırması. Boyu uzun renkli gözlü yapılı bi gelin hayal etti bende minyon bi kızım eşimde uzun boylu yapilidir. Aynı memleketten de değiliz eşim ve tarafı doguludur. Dün misafire gitmiştik orda bi kadına eşimin eskisinden bahsetti uzun boylu olduğundan ama aile yapılarına uymadigindan eşimin kabul etmediğini önemli olanın huy olduğunu dile getirdi. Ama ben kendimi şu konuda rahatsız hissettim. Sanırsınız çok çirkinim ama huyum güzel diye eşim almış. Ben kayinvalideme çok doluyum ama evimde ona bu konuyu nasıl açıcam bilmiyorum eşimle dertlestim konuşacam ben dedi ama eşim bu konularda sinirlidir kötü olmasınlar istediğimden ben konusucam dedim sizce bundan rahatsızlık duyduğumu nasıl dile getirebilirim?