Deniz2961 ben bağışıklık için başladım. Haftada 3 gün 1 tatlı kaşığı udi hundi yağını 1 tatlı kaşığı bal ile karıştırıp tüketiyorum. Kovidken bir etkisini göremedim belki de geç başladığım içindi bilmiyorum. Şimdi bağışıklığım güçlensin diye tüketiyorum