azraaa21 19 haftalığım zaten aşırı kilo verdim önceden hiç yiyemiyodum çok kusuyodum şimdi düzeldi ama doktorda geçen gün söyledi artık kilo alman lazım diye ama yiyemiyorum malesef ilk gebeliğimdede böyleydi son aylarda kilo aldım oğlumda 3 buçuk kilo doğmuştu bakalım salı günü detaylı ultrasonum var ne dicek doktor inşallah kilosu iyidir