Dlktds11 Arkadaşlar merhaba suyumun azalmasından dolayı bebeğim erken geldi… Doğduğunda solunum sıkıntısı yaşadığından şuan kuvezde lütfen bizim için dua edermisiniz… Allahım herekeşn yavrusunu bağışlasın🙏🙏🙏
Mommy21 Dlktds11 Rabbim tez zamanda kavuştursun kuzunuza inşallah 🤲🏻 suyunuzun azaldığı nasıl anlaşıldı acaba
sosi5 Dlktds11 amin kuzum için rahat olsun canim benim oğlum 33 haftalik ikizlerim 25 haftalik dogdu su an üçüne evde tımarhane gibi yaşıyoruz 😁🤪 sen bol bol dua et kuzum benim haftası gayet güzel ilk baş solunumu yapamaması normal 1-2 güne düzelecektir
Dlktds11 Mommy21 doktorum sürekli ultrason kontrolunde sürekli azaldığını son bir haftada her gün ultrasondan sidaha sıkı takiple
Dlktds11 sosi5 yaaa çok teşekkür ederim ne güzel yazmışsınız allahım sizin eve herkesin evladına sağlıklı uzun ömürler versin… Bugun biraz daha iyi inşallah daha iyi olucak