Dun bebegimin dogum gunuydu esim ben ve esimin bir arkadasi ve esi dordumuz bizim evde kutlayalim dedim esim guzel bi pasta yaptirdi pastayi almaya giderken esim is yerinden izin almaya gitti pastayi aldirabilirmiyim diye biz lojmanda oturuyoruz lojmandaki herkes polis neyse izin aldigi amir dogum gunu yapacagimizi duymus esim geldi arkadaslarimiz geldi birde kapi caldi o amir karisini cocugunuda almis gelmis supriz diyor bide demezmo bizim komsu ilcenin karakol amirinide davet etmis onlarda gelecek dedi sen kimin evine kimi cagriyosun ey gorgusuz arsiz neyse esim ayip olur bisey deme dedi diger cagirdiklarida geldi o gelenleri hic tanimiyoruz onlarinda bi koz bi erkek iki tane cocugu vardi cagiran aptal cagiriyoda gelen nasil geliyo hic tanimadigi birinin evine ? Neyse o gelen amirin kizi basladi oksurmeye ama nasil bi oksuruk varya balgamli hastami dedim yok usutmus diyo cocuklarada gececek dedim kendimi attim mutfaga esimede ben burda oturcam cocuk cok oksuruyo dedim esim napiyosun gel ayip olur dedi olmaz dedim onlarin pastasini koydum tabaga yediler yuz bulamayinca kalktilar korona mi ne olduklari belli degil o kadar cocugun icine soktu kizini kadin neyse kizimi uyuttum gece basladi surekli aglayarak uyanmaya sonra basladi balgamli oksuruk sabaha kadar zerre uyumadik benim cocugumda hastalandi dogum gunu zehir oldu o kadinin anne olarak dusunmesi gerekirdi hakkimi helal etmiyorum allah sorsun allahim sorsun