Annebebek000 34 haftalik gebeyim geceden beri karnim cok sertlesdi bebek sag tarafimda toplandi hareket de fazla etmedi Suan hareketi var ama belim agriyorr boyle bir durumla karsilasan var mı acaba ?
frambuaz Annebebek000 benim hep oluyor bu aralar bu gece bende aynı durumdaydım suan arada yıne sertlesıp toplanıyor 2 gun once doktora gıttım ve kasılmaları say dedı gun ıcerısınde 10dan fazla bu sekılde oluyorsa doktoruna gorun dedı ama normalmıs bu haftalarda
Yagmur00 Annebebek000 31 haftalık ama benım de aynı sekilde agırılarım war hatta kasık karın altı belim acaba sancimi
Annebebek000 frambuaz evet canim 10 dan fazla toplanirsa doguma isaret bebegin icerde durmamak istemedigine isaret sen sancilari hissetmeye bilirsin ama bebek sancilaniyormuss Ihmal etme acile falan git nst ye baglasinlar ilk bebegimde oyle olmusdu cunku dogumu durdurdular
Annebebek000 Yagmur00 nst ye girdin mi hic doktor kontrolune cok varsa acile git Ilk cocuksa bol bol sol tarafina don yat Bol su ic Magnezyum ilacini kullanmayi ihmal etme Gun icinde 1 tane maden suyu icmeye ozen goster
Yagmur00 Annebebek000 gıtmedeım nta canım cuma baktık sorun yoktu ılk cocugum Olcak soda ıcıyırum cankm tamm takıpteyom suan oglen den sorna dewam ederse gıtcem