Ezgi9292 ben iki doz sinovac aşımı olmuştum 8 ay önce. Üçüncü dozu erteliyordum. Şu an covid oldum delta varyantı. İki doz aşım olmazsına rağmen o kadar zor geçiyor ki. Çok pişmanım keşke üçüncü dozumu alsaydım da bunları çekmeseydim diyorum. İki hafta karantina verdiler zaten. Bebekten bihaber olmak, iyi mi? Ona bi şey oldu mu? Diye düşünmeden de edemiyorum.
İki doz aşım olmasına rağmen bu kadar zor geçiriyorsam bir de hiç aşı olmasam ne olurdu acaba diye düşünüyorum. Tavsiyem aşınızı olun. Ben kendimi çok iyi koruyordum ama bulaştı maalesef.