Hamile olduğumu öğrendiğimden beri eşim çok değişti. Kokulara karşı olan hassasiyetimin abartı olduğunu söylüyor. Doktora onun yanında sormama rağmen her gün alkol ve sigara içiyor. Kokudan yanaşamıyorum yanına diye ona kızıyorum diye millete çok huysuz hamilelik geçirdiğimi söylüyor. Benimle kavga ediyor ve sabah hiçbir şey olmamış gibi kahvaltıya götürmek istiyor. Gece bir ton ağlattılarsa sonra sabah hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Kahvaltıya gitmeyeceğim deyince de lanet olsun senin gibi kadına diyor. Kızlar ne yapacağım ben. Gözümde yaş durmuyor:/