Burcuburcum Kızlar sabah uyandım gece 1 2 cm kadar kan gelmiş benden. 23 haftaligim. Dün biraz yoruldum ondan mı acaba. Normal mi sizce🥺
Ebruuuusalman Burcuburcum bence acil bi dr git sana normal demek cok yanlis olur senin icini en iyi doktorun dicekleri ferahlatır insallah kötü bsey yoktur icini ferah tut
Hilal-95 Burcuburcum acile bi git baksınlar için rahat etsın canm snucda kan gelmesi normal bsy değil hang haftdada olsanda enfeksiyon yada eskı kan olablr kendnı zorladıysan ama gnde görünmende fayda var belko bı ilac felan verır
balbocegim27 Burcuburcum hamilelik te kanama hicbir döneminde normal olması gereken bişey değil bi doktora gidin ultrasonla bebeğe kese alanına içine baksın kanama alanı varmı diye içiniz de rahat eder
Shedaay Burcuburcum Canım hemen gitmelisin doktora, enfeksiyon da olabilir. Umarım ciddi birşey yoktur🙏