Defnem555 Böyle şeyler e ne babası ile kavga edince girdim ne kardeşleriyle ne de annesiyle En fazla “ olsun barışırsınız ailen onlar ” dedim geçtim Hatta kaynanam arada arar oğlunun onu aramadıgını söyler bende senin oğlun ona söyle ben bir şey diyemem derim en basiti ile Karısınca arada kalınca kötü olacagıma hiç ağzımı açmam