Kızlar çok şükür sağ salim sağlıkla oğlumla kavuştuk perşembe günü Sancim vardı açıklık 2 cm di nişan geldi vs gece 12 de hastaneye gittik acilden normal doğum olacaktı ama bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı ve kalp atışı yavaşladı doktor bebeği kaybediyoruz kalbi duruyo dedi acil Sezeryan a aldılar 1.18 de girdik 1.45 ’te oğlum doğdu şuan ıkimizde ıyiyiz çok şükür dikişler biraz ağrıyo ama oğlum sağ salim sağlıkla kucağımda ve şimdi evimizdeyiz rabbim hepinizi kurtarsın sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😇