Yenibiranneee Kızlar 23+1 deyiz ama hala bebeğimi hissedemiyorum. Artık korkuyorum. Doktor ilerde hissedersin diyo ama bence normal değil. Bu durumu yaşayan var mı🙄🙏🏻
Asyaveannesi36 Yenibiranneee hayır çok normal ilk gebelikte 24. Hafta da hissedilir dedi doktorum içini ferah tut ☺️
Yagmur00 Yenibiranneee yanı demı doktor noraml dıyor sence degıl koca doktor zaten sana yalan soyuluyor demo burda lı ınsan lar bısey war dese ınanıcan mı
Minoo01 Yenibiranneee hissetme ilkinde geç olur ama tekme atması gerek. Atıyor dimi ? Benim ki 22 de başladı tekmelere. İkinci gebelik benim.
balbocegim27 Yenibiranneee kalp atışı devam ediyor ultrason da da hareket ettiği görünüyor sa sorun ne? Ilk gebeliğin geç hissedebilirsin kilon varsa daha da geç hissedersin doktor normal diyorsa irdeleyip te kendine stres yaratmak niye bebek te strese girer hareket edeceği varsa da etmez
swetty_18 Yenibiranneee bende 21.haftadayım canım bır hıssetmıstım sonradan 3 4 gun hissedemedim hiç..telas yaptım doktoru gıttım cok şükür kalp atışı da var sağlıklı da..doktorum 24.haftaya kadar normal oluduğunu söyledi…hatta 27.28 haftaya kadar hareketleri cok düzensiz olur dedı