Derya benim 2 ay sonra dikişlerim can acıtmamaya başlamıştı artık . ama benim bi de afedersiniz büyük dudaklar varya onlarda komplikasyon olmuştu . 3 parmak kalınlığında şişmişti . hastanede ilk gün buz koydular hep ne iç çamaşırı ne depend hiçbişey giyemedim . buz ısındıkça yenilediler . iyileşme süresi tabi dikiş çokluğuyla da alakalı ama kişiye göre de değişiyor yine .