merhaba herkese 38 haftama girdim bebek daha dönmemişti perşembe gittiğimde pazartesi tekrar gideceğim doktora ama tek sorun o değil her hangi hiç bir kasılma agrı doğuma hazırlık olayı yok bebeğin gelişimi iki hafta önde iri bir bebek olduğunu söyledi doktor sezeryandan korkuyorum normal doğum istiyorum cok araftayım