Busratye Konak hastanesindeki doğum ücretinin içinde doğum fotoğrafı ve oda süslemesi var diye biliyorum. Orada doğum yapanlar bilgilendirebilirler mi memnunlar mıydı
Dlrsdzynpzll Busratye ben. 5 ay gittim sami beye sormustum oda susleme degil kapiya sus 8 poz fotograf albumu ve taki yastigi cnm oda susleme falan yok diye biliyorum
Busratye Dlrsdzynpzll ben yanlış biliyor olabilirim. 8 poz doğum zamanında mı odada yada öncesinde çekiyorlar mı ki . Yapanlar memnun mu acaba
Busratye Yine konak hastanesi için bir soru yeni post açmayayım başlık aynı 😊 hastanenin doğum paketi içinde kapı süsü takı yastığı varmış artı bir ücretle oda süsleniyormuş. Odasını bu şekilde süslettiren var mı görüşemedim oradaki kişiyle