Kızlar sizde de nefes darlığından gece uyanma oluyor mu? Cam açıp oksijen alma isteği? Malum odada iki kişi uyuyoruz ve odamız çokta büyük değil kapı kapalı olmasa da cam açık değilse ben geceleri bunalıyorum,uyuduktan 5 saat sonra falan odada oksijen bitmiş hissiyle uyanıp cam açıyorum ve cam açtıktan 1 saat kadar sonra rahatlıyorum. Bu normal mi sizce?