Bugün hem devlet hem özele gittiniz Pendik eğitim araştırma beni mahvetti 23 mm olarak girdiğim hastaneye bana 13 mm dendi gece yarısı doğum falan bişeyler saçmaladı. 32+3 ikiz gebeyim. Sürekli ellerini makineyi soktular bence ondan kısalttılar gitmek istiyorum yayılımı kaldırın dedim. Çıkış verdiler özele gittim 18 mm diyor. Devlette olmayan sancı özelde çıktı o da yatış dedi sadece sancı için ilaç verecekmiş uygulayacakmış. Gecesi 1000tl +ek masraf dediği için bütçem yetmeyeceği için ordan da çıktım. Evde progestan var doktorum yazmıştı önceden hiç içmemiştim rahim ağzım 38 lerde diye. Şimdi içtim ağızdan bir tane. Hiç ayağa kalkmasam ve içsem bu ilacı ne kadar sürede uzar rahim ağzı bilenler yazabilir mi