Merhaba canım. Ben 7.ayımda oldum. Kadın doğum uzmanı yazıyor ve kadın doğuma yatış veriyor. Gittim kadın doğum yataklı servise orda bilgilerimi aldılar eczaneden iğnem geldi bi odada kalçadan yaptılar 10dk uzandım sonra döndüm evime. Yatış vermesinin sebebi detaylı bilgilerinin alınması ve 10dk kadar müşahede altında olunması. Doğumdan sonra da çocuğun kan grubuna göre 2.doz gerekirse 72 saat içerisinde yine olacağım.