123456_ Arkadaşlar doktor 3 ay klomen kullan dedi ama çatlatma iğnesi falan demedi. Bu 3 aylik tedavide hamile kalan var mı nasıl oldu kaçıncı ayda kaldınız
Anne88 123456_ canım neden üç ay verdi yumurtan mi gelismeedi bende en son kullandım geçen ayın ,11 i de olmuştum ama gelişmemiş ilacın dozunu artircak
blueberyy00 123456_ ilk ay sadece klomen denedik olmadı diğer iki ay çatlatma iğnesi de beraber kullandım yani en sonuncu ayda 2. İğneyle beraber hamile kalmıştım
Aytengedk 123456_ ve hiç iğne fln da olmadım klomen 1 hafta kullandım sonra hamile kaldım kendiliğinden çatladı yumurtalarım ise yarıyor yani çok şükür