ilknur-34 bende ilk haftalarda oldu canım krem verdi 1 hafta kullan geçer dedi geçti de ismi dermovate di ama zararlı bi kremmiş o yüzden çok kullanma dedi bende geçince bıraktım zaten 3-4 günde bile geçti. Şimdi 36dayım her gün yağlamama rağmen yine kaşınıyor ama bence gerginlikten ama sen yinede sor tabi belki alerjiltir