Kızlar 24. Haftamdayım tiroid için 3 gün 100mcg 5 gün 75mcg levatiron kullanıyordum düşmesini bekliyorduk yine yükselmiş. İyot takviyeside yazdı doktor ve 5 gün 100mcg 2 gün 75mcg olarak değiştirdik. Bu aylarda 3 te olması bekleniyormuş. Ve bu iyot takviyesi yeni haberlere göre yurt dışında hamilelere önerilmiyormuş türkiyede devam ediliyormuş fakat kullanan çoğu hastada düzelme görülüyormuş endokrin doktorum söyledi biraz arafta kaldım neden önerilmiyor acaba yurt dışında. Kullanan varmı jodid 100mcg tablet bana verilen.