Juulide Kızlar selam 34 girdim ama cinsel ilişki durumunuz nasıl ?? Herhangi bir sağlık sıkıntımız yok şükür doktorum da sordu ama biz eşimle çekiniyoruz bu durum sakıncalı mı yoksa normal mi
Busra2013 Juulide valla canım ben hamılelıgımde 2 defa oldu ılıskı bıdaha yapmadım cumkı kendımı cok sıkıyorum ılıskı esnasında bırdaha olmadı esımde buna saygı duydu ama bazen ılıskı saglıklıdır dıolar bılmıyorum ben karsıyım kendım ıcın yapanlara tabıkı saygım sonsuz
hayatt11 Juulide yani sürekl olmazsa ve agrın kanaman yoksa b skıntı olmaz bence son zamanlrda ozelkle oneryorlar zaten normal dogm içn iyymş
Juulide Busra2013 inanır mısın 8 aya giricem 2 kere anca oldu bebeğe bişi olur diye korkuyoruz o yüzden eşimde saygı duyuyor bana sağolsun 🙏😊
Juulide Busra2013 Seninki daha çok erken zaten doktorlar genel de 27 haftadan sonra öneriyor yani benim doktorum öyle söylemişti ama dediğim gibi sağlık sıkıntın yoksa canm
Busra2013 Juulide yokta ben kendımı cok sıkıyorum ılıskı sırasında onu. Bebege zararı olacagını dusunuyorum o yuzden korkuyorım
Cinarimm___ Juulide bence gayet normal canim korkma aksine iliski yasaman lazim ki dogumun kolaylassin
Juulide Cinarimm___ Vallahi sizde var mı oldu mu bilmiyorum ama benim hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiç hevesim kalmadı 😳
Juulide Cinarimm___ Yemin ederim kahkaha attım 😀😀ben araya yastık koymasam arada bakıyorum bana doğru kayıyor 😀😀😀 diyorum az ötegeeee
Zehraaadmrc42 Juulide biz 35. Haftadayız devam ediyoruz bende çekiniyorum doğumu başlatır mı diye ama 😂🤭
toocin Benim doktorum hiç yasaklamadı. Hatta özellikle son haftalarda öneriyor. Spermin içerisinde açılmaya yardımcı maddeler varmış.
Nesrin01 Miraycaner Bende 39 oldum canım eşim çok korkuyor doğumu tetikliyor mu acaba bı bilgin var mı
Fatime_musti İlk üç ay geçince hiç bı sıkıntı yok canım. Son haftalara doğru zaten doktorlar bile öneriyor düşük tehlikesi yoksa devamke😊👍 Benimki haftada en az iki ve üç olur eşim durmaz hiç😋