Ssymysf Selam kızlar 21 haftalık olduk ama hala çok şiddetli bulantı ve kusmalarim hamileliğimin ilk haftalarindan beri var prilam kullaandim uzun bir sure artik kullanmakta istemiyorum sizlerin kaçinci ayda geçmişti şikayetleri
yarencaliskan Ssymysf canım prilam kullanmaya devam et ben doğurana kadar kullandım kendıne eziyet etme
DRYD 6.haftada başlayıp 15.haftada tamamen kesilmişti. Prilam bazen fayda etmiyor. Doktorunuza sorup zofer kullanabilirsiniz. Beni sadece o kesiyordu🤷🏼♀️
EmiinaJainque 39+6yım ama halen bile bulantım var… Geçmiyor kişidennkişiye değişiyormuş ama benim galiba doğum yapacağım gün bile midem bulanıcak 🤦🏻♀️
yarencaliskan Ssymysf hayır canım çok şükür bebegım sağlıklı doktorum doğurana kadar iç hiçbirsey olmaz demişti doktoruma aşırı güvendiğim için kullandım hiç birşey olmadı
EmiinaJainque Ssymysf evet sürekli kullanıyorum bugünde kullandım yarın yatışım var inşallah doğurucam yarın 🌸
Sultankiz Ssymysf 9 ay.. son 2 haftam artık hala devam ediyor prilam zararsız bi ilaç kullanabilirsiniz
balbocegim27 Ssymysf 36+5 im 6 da dahi kustum artık bulantılarıma eşlik eden minnoş mide yanmalarim da var
Gokcekatun_ Ssymysf 15+1 günlük hala devam ediyor .prilam zofer de kullaniyorum ne zaman gececek diye bekliyorum
tugba12111 Ssymysf benim 8 ayın icjndeyim 33 haftalık hala devam ediyo ben oruçta kopmle yattım bir oruç boyu yemedim 1 bardak su içsem bir kova içmiş gibi çıkıyordu günde 7 kere cikardigimi bilirim ama şimdi o kadar yok sabahları bazen çıkıyor oda saclaniyor ondan