Acelya04 Evlilikte 12 yılı bitirdik benim eşim de yorgun gelir eve. Biraz telefonla ilgilenir ses etmem çünkü işte bütün gün telefonuyla ilgilenemiyor. Ama biraz geçince bı bakış atarım anlar hemen bırakır telefonu ve benimle ilgilenir. Ama o zamanı az da olsa eşime veririm. Kendimizden pay biçelim evde canımız sıkıldıkça telefonla oynarız. Şu da var hâlâ eşim işten gelsin diye sürekli saate bakarım ve özlerim. Ne kadar özlesem de eşlerimize de kendilerine ayırmaları için biraz zaman vermeliyiz. Sonrası zaten azıcık yanaşın, kur yapın, cilve yapın zaten telefonu bırakacaktır.