Sevci 1 haftada toparlamistim şükür cnm 8 9 günden sonra korkmama gerek yok kolum 2 gün gitti geri gdi yavaş yavaş ama dediğim gibi bol.su gece boyunca 3 kere üzerimi değiştirdim o derece terletiyordu.ictigim su beni ama yene dikkat et . OMEGA 3 almaya çalış limon bal zencefil karabiber bunu yap buda bana baya fayda etti . Bide sirkeli su içtim 1 bardak . Keçiboynuzu , normal pekmez falan yedim . Hiç yemeni eksilme ye . Sabahları ballj süt , yumurta kaynat ye 2 tane . Sarımsaklı yoğurt yap ye . D vitamini önemli ondanda 9 damla almaya çalış ekmeğe damlat ye yatarken . Bide balgam falan olursa çıkarmaya çalış hep benim burnum aktı balgam oldu hep çıkardım . İdrar yolu enfeksiyonu evet bendede oldu somrasinda antibiyotik kullandım bende geçti şükür . Korkma komedi filmi falan aç izle ben öyle yaptım aklına getirme basit bir grip gibi düşün . Daralirsan pencereni aç gökyüzüne bak nefes egzersizleri var onlara bak yap dua et ya şafi falan çek