inva Merak ettiklerimi aratıp tartışmaları okuyordum tiroid ile ilgili bir şey arayacaktımki arama motoru yok😟 güncellemeden sonramı oldu otomatik güncellemiş olabilirim sizde de böylemi 😓
inva Cimen_1409 değeriniz kaç çıktı son kontrolunuzde iyot takviyeside alıyormusunuz kaç mg ilaç kullanıyprsunuz ?😊
Cimen_1409 inva cuma günü gıttım tsh 4.95 serbest t4 9 çıkmıştı ilacımı yükseltti 50 mglık yaptı önceden 25lıktı başka ilaç yazmadı 1 ay sonra tekrar gel dedi
Cimen_1409 inva 30+4 haftalık evet normalde 1 e düşmüştü bu ayda yükseldi sanırım ilacı düzensiz kulandım bu ayda artık alarm kuruyorum tam saatinde içiyorum özelikle yarım saat geçmeden birşey yiyip ıcmeyın
inva Cimen_1409 24. Haftadayım bende bu aylarda 3 bekleniyormuş bende gebelik öncesinde vardı o zamanlardan beri alışkanlık yaptım sabahları aç karnına içiyorum yarım saat bir şey yemiyorum evet yememek önemli yoksa bir faydası olmuyor😊🙏🏻
Cimen_1409 inva bana doktorum öyle birşey demedı bu aylarda falan diye sadece düzenli kulan 1 ay sonra gel dedi 1 e düşmüştü nasıl sevinmiştim tekrar yükseldi 😔😔