Ankaakusu canim benimde hep idrar yolu enfeksiyonum vardj yesil akintim birde malesef eczaneleri birsuru ilac kullanmama rağmen geçmedi bende kaşıntı yok ama idrarın affedersin hep turuncu ic çamaşırların hep yeşil eşime geçmedi yani böyle bisey yasamadm ama geçmiyor malesef yer etmiş gibi oraya bazen koku oluyor bende çok utanıyorum esimdem simdi hamileyim idrar yolu için hep yüksek çıkıyor antibiyotik kullanıyorum sadece