3bebis plasenta yaşlanması bizde de var 36+5 günlük bebeğim. 38 dolduğunda alacak doktorum tabi o zamana kadar herhangi bir problem olmazsa . 3 günde bir kontrole gidiyorum. tansiyon takibi yapıyorum , hareketlerini sayıyorum. Bu tarz durumlarda normal doğum diye ısrar etmek bebek ivin iyi olmayabilir sizide anlıyorum ama bebek küçük kaldığı ve plasenta normalde olması gerektiği gibi olmadığı için normal doğum esnasında kalp atimlari düşüp oksijensiz kalma ve sizin acil sezeryana alınma ihtimalinizde hayli yüksek. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız