Mefat Kese etrafında kanama oluşmuş. Böyle bir şey yaşan var mı, geçti mi, neler yaşadınız bilmek istiyorum 🙁
rabisimm Mefat benim olmuştu progestan hap kullandım çok şükür zamanla geçti. Şimdide doğuma gün sayıyoruz 🥰
Mefat Deniz2961 Kuzum ama doktor evde yemek ütü falan yapabilirsin dedi. Sadece yat demedi. Onun dışında progesteron kullanıyorum ve üç haftalık iğne verdi.
Mefat rabisimm tam olarak hangi haftada olmuştu acaba. Bir de sürekli yattın mi yoksa evde işlerini yapmış mıydın?
rabisimm Mefat ilk haftalarda olmuştu yanımda işlerimi yapan kimse olmadığı için mecbur yapmıştım ama sadece yemek ve mutfak temizliği geriye kalan tüm işleri eşim sağ olsun yapıyordu. Evden dışarıya çıkmıyordum araba yolculukları yapmıyordum haftada bi kez market alışverişi için çıkıyordum o kadar ağır iş yapmadım çok dikkat ettim kendiliğinden geçti çok şükür 🤲🏻 Stres yapma stres ve üzüntü de etkiliyor çünkü
Mrvdfn Benimde kese yanında kanama alanı olmuştu canım ilk çoçuğumda iki tane iğne vurulmuştum devamında progestan hap kullandım ilişki yasaktı onun dışında normal hayatıma devam ettim ama yinede dikkat etmekte fayda var kendini çok yorma bu süreçte hiç bişey çoçuklarımızdan önemli değil şuanda 8 haftalık hamileyim bu hamileliğimdede direk leke şeklinde kanamam oldu bunda mesela direk yat iş yapma arabaya binme dedi doktorum bundada hap kullanıyorum